Masz Pytania? Zadzwoń! 58-531-46-60 lub odwiedź nasz salon Tczew, ul. Gdańska 7a

 

WARTO PRZECZYTAĆ PRZED WYJAZDEM

Dokumenty

Przed dokonaniem rezerwacji warto się upewnić, czy mamy ważne dokumenty. Podróżując do niektórych krajów (np. Egipt) musimy posiadać paszport ważny minimum 6 miesięcy od planowanej daty powrotu do kraju.
Jeżeli chcemy podróżować po Europie wystarczy posiadać dowód osobisty. Należy pamiętać, że dzieci, które podróżują z nami również muszą mieć ważny dowód osobisty lub paszport.
Aby wjechać do niektórych krajów niezbędna jest wiza. W przypadku takich krajów jak Egipt czy Turcja kupujemy ją samodzielnie na granicy.
 

Standard hotelu

Szukając odpowiedniej dla siebie oferty proszę pamiętać, że w większości wypadków kategoryzacja hoteli różni się od standardów przyjętych w Europie. Jeżeli będą mieli Państwo jakieś pytania związane z kategorią danego obiektu bardzo proszę skontaktować się z naszym doradcą.
 

Wyżywienie

Przy szukaniu odpowiedniej dla siebie oferty należy zwracać uwagę na rodzaj wyżywienia, który Państwa interesuje. Przy naszych ofertach rodzaje wyżywienia są słownie opisane.
 

Cena

W większości ofert cena wycieczki zawiera przelot, transfer lotnisko – hotel – lotnisko, zakwaterowanie, wyżywienie, podstawowe ubezpieczenie każdego z uczestnika, opiekę pilota lub rezydenta. Ponieważ współpracujemy z bardzo dużą liczbą touroperatorów, przy rezerwacji zawsze potwierdzamy co zawiera cena i informujemy o dodatkowych możliwościach, które klient może wykupić.
 

Transport

Na naszej stronie dostępne są oferty z przelotem samolotem, autokarowe oraz na dojazd własny. 
Wykupując wycieczkę autokarową należy stawić się w wyznaczonym miejscu na minimum 15 min przed planowanym odjazdem autokaru. 
Większość ofert z przelotem samolotem realizowane są tzw. „czarterami”, dlatego też planowane godziny przelotu, które są na potwierdzeniu rezerwacji mogą ulec zmianie. Na około 2 dni przed odlotem potwierdzamy Państwu prawidłowe godziny. Na lotnisku należy stawić się przy punkcie organizatora na 2 godziny przed wylotem. Aby otrzymać dokumenty podróży (bilet lotniczy i vouchery do hotelu) należy mieć przy sobie potwierdzenie rezerwacji. Bilety lotnicze są ważne na przelot w obie strony, dlatego też należy go zachować do dnia wylotu. 
Limity bagażowe są uzależnione od linii lotniczych obsługujących dany lot – przeważnie jest to ok. 15 – 20 kg bagażu podstawowego i ok. 5 kg bagażu podręcznego. Za nadbagaż (przekroczenie określonego limitu bagażowego) przewoźnik pobiera opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem. 
Należy pamiętać, że w bagażu podręcznym nie można przewozić przedmiotów, które mogą stanowić zagrożenie bezpieczeństwa lotu (np. Ostre nożyczki, materiał łatwopalne, itp.). Nie należy także przewozić płynnych przedmiotów (powyżej 100ml). Do bagażu podręcznego zalecamy spakowanie przedmiotów wartościowych, takich jak np. aparat fotograficzny, komputer, itp. oraz przedmioty pierwszej potrzeby – lekarstwa, pieluszki, itd.

 

Opieka rezydenta

Rezydent jest przedstawicielem organizatora w miejscu, gdzie spędzają Państwo swój wypoczynek. Do jego zadań należy:

  • odebranie Państwa z lotniska,
  • zorganizowanie dla Państwa transferu lotnisko – hotel – lotnisko,
  • zorganizowanie spotkań informacyjnych,
  • zaprezentowanie możliwych wycieczek fakultatywnych,
  • opieka i pomoc podczas Państwa pobytu.

Bezpośrednio do rezydenta należy zgłaszać ewentualne uwagi na temat pobytu. Jeżeli pojawi się sytuacja awaryjna należy niezwłocznie skontaktować się z nim. Numer telefonu do rezydenta dostaną Państwo na pierwszym spotkaniu informacyjnym. W razie reklamacji należy napisać pismo z wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji, które musi zostać podpisane przez rezydenta.
 

Wycieczki fakultatywne

Są realizowane na miejscu pod warunkiem zebrania się minimalnej ilości osób, niezbędnej do realizacji programu. Informacje na temat wycieczek fakultatywnych otrzymają Państwo od rezydenta (można je od niego kupić) oraz wywieszone są na tablicy informacyjnej w hotelu.
 

Zasady bezpieczeństwa oraz ochrona zdrowia

Każdy organizator ma obowiązek zapewnienia Państwu podstawowego ubezpieczenia NNW – od następstw nieszczęśliwych przypadków oraz KL – kosztów leczenia. Dodatkowo mogą Państwo wykupić ubezpieczenie od chorób przewlekłych i kosztów rezygnacji. W przypadku potrzeby skorzystania z opieki medycznej należy pamiętać, że za wizytę płaci się osobiście. W celu odzyskania pieniędzy należy zebrać wszelkie paragony, które po powrocie przekażą Państwo ubezpieczycielowi. W przypadku podróży po Europie warto zwrócić się do oddziały NFZ po Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego. Karta wystawiana jest na okres dwóch miesięcy i ułatwia skorzystanie z pomocy lekarskiej w krajach UE.
 

Przed podróżą również warto zapoznać się z informacjami ogłaszanymi przez MSZ:

http://www.msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/wizy/

 

http://poradnik.poland.gov.pl/

http://www.msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/informacje_paszportowe/

Zmień kryteria wyboru